Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Ocena: 0 (0 głosów)

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.

Eryk Mistewicz — doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers we Francji. Jest laureatem najważniejszej nagrody polskich mediów — polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 był obserwatorem Międzynarodowego Festiwalu Reklamy „Cannes Lions”. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem „Forbes”, tygodnikiem „Uważam Rze”, dziennikiem „Rzeczpospolita”, komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych można znaleźć w gazetach i czasopismach takich, jak „Le Monde”, „L”Express”, „Financial Times”, „Le Point”, „La Croix”, „L’Atlantico”. Jest współautorem książki Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki (Czerwone i Czarne, 2010) oraz autorem książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (Onepress, 2011).

Informacje dodatkowe o Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2014-10-28
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324678990
Liczba stron: 250

więcej

Kup książkę Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Eryk Mistewicz0
Okładka ksiązki - Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Powiedz mi coś o sobie! Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy