Art. Of Woo to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach ze współpracownikami i klientami.
G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób obdarzonych wybitną umiejętnością perswazji – od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. i Andrew Carnegiego do Andy’ego Grove’a, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany WOO jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów.
Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje "Woo IQ" wynika ze znajomości swoich silnych stron i umiejętności korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi.
Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelktualistą czy praktykiem, odkryjesz, że WOO poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2012 (data przybliżona)
Kategoria: Psychologia
ISBN:
Liczba stron: 304
Tytuł oryginału: The Art of Woo. Using strategic persuasion to sell your ideas
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Leszek Śliwa, Anna Śliwa