Tao of Loyalty

Ocena: 0 (0 głosów)
In today's business environment, people, rather than products, technology and processes, are increasingly becoming the crucial factor in differentiating profitable organizations from those that are not. It is therefore important to understand employee commitment and loyalty in organizations. This book begins by defining loyalty, the types of loyalty (emotional and behavioural) and how these can be measured and interpreted. The author discusses the potency of combining the two types of loyalty to segment employees into different categories which can then yield loyalty rankings. He goes on to discuss the elements that can be tweaked and managed and which impact on the loyalty scores of an employee. This book concludes with the processes involved in building accountability in order to ensure that everyone in the organization is aligned to, and expends energy in, building employee loyalty.

Informacje dodatkowe o Tao of Loyalty:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3554-4
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Tao of Loyalty

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tao of Loyalty - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy