Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie.
Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych!
Dzięki tej bezcennej książce:
zdefiniujesz cele strategii SEO zidentyfikujesz i przeanalizujesz słowa kluczowe poznasz cechy witryny przyjaznej SEO zdobędziesz (legalnie!) łącza do Twojej strony poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEOEric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com ), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.
Stephen Spencer jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu nauczania SEO - ScienceofSEO.com . Jest również autorem książki Google Power Search.
Jessie Stricchiola jest współzałożycielką organizacji SEMPO.org oraz prezesem Alchemist Media - przedsiębiorstwa specjalizującego się w marketingu wyszukiwania.
Rand Fishkin jest prezesem i współzałożycielem Moz ( ) - ulokowanego w Seattle przedsiębiorstwa, specjalizującego się w tworzeniu oprogramowania dla specjalistów ds. marketingu.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2013-06-10
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 696
Chcę przeczytać,