Zarządzanie działem sprzedaży nie polega tylko na wyznaczaniu celów i rozliczaniu handlowców z ich wykonania. To trzymanie ręki na pulsie wszystkiego, co wpływa na wyniki pracy Twoich ludzi. Autorzy książek składających się na niniejszy pakiet podsuwają kierownikom sprzedaży rozwiązania, które sprawdzają się w polskiej rzeczywistości:
wybór narzędzi motywacyjnych -- bodźce finansowe, zdrowe współzawodnictwo, bezpieczeństwo, ocenianie i rozwijanie kompetencji pracowników, skuteczny i usystematyzowany proces rekrutacji, kreowanie gwiazd w zespole handlowym i zatrzymywanie ich w firmie, wyznaczanie handlowcom zadań operacyjnych, najczęściej popełniane błędy handlowców i szefów sprzedaży.Książki składające się na niniejszy pakiet to jedne z pierwszych pozycji o coachingu i rozwoju kompetencji handlowców, które powstały w Polsce i są osadzone w polskich realiach gospodarczych.
Co odróżnia handlowca od sprzedawcy?
Z wielu firm handlowcy uciekają tak szybko, jak do nich przychodzą. Takie firmy nie troszczą się o swoje zespoły handlowe. Ich szefowie zakładają, że nie ma sensu inwestować w ludzi, którzy odchodzą po trzech miesiącach. Zaniedbywanie "miękkiej" strony zarządzania -- kompetencji i motywacji handlowców -- często kończy się dla szefów sprzedaży twardym lądowaniem. Pakiet ten jest kierowany do tych szefów sprzedaży, którzy doceniają -- lub są skłonni docenić -- jak ważne jest budowanie silnego zespołu i dobrego środowiska pracy.
Pakiet zawiera dwie książki: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Narzędzia szefa sprzedaży w rozwoju zespołu handlowego oraz dodatek specjalny: Szkolenie "Coaching handlowców" na DVD
Z dwóch książek składających się na niniejszy pakiet dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży.
Szkolenie "Coaching handlowców" na DVD pozwoli Ci zdobyć nową wiedzę w sposób bardzo przystępny.
Autorzy, doświadczeni trenerzy handlowców i menedżerów sprzedaży, pomogą Ci pogodzić twardą rzeczywistość handlu na polskim rynku z najlepszymi praktykami zarządzania zespołem sprzedaży. Podpowiedzą Ci, jak: łagodzić napięcia w zespole pracującym pod silną presją czasu i planów sprzedaży, poradzić sobie z problemem braku czasu i środków na rozwijanie kompetencji handlowców, przestawić zespół handlowców z myślenia i działania ad hoc na podejście systematyczne, radzić sobie z kryzysami w zespole handlowym (ze spadkiem sprzedaży, konfliktami na tle finansowym, problemami osobistymi), zrozumieć polskie realia handlu i ich wpływ na pracę handlowców i szefów sprzedaży, zostać coachem zespołu handlowców.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-03-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 304
Chcę przeczytać,