Sztuka finalizowania transakcji

Ocena: 0 (0 głosów)
? kolejny bestsellerowy poradnik Briana Tracy'ego? opis najskuteczniejszych technik finalizowania transakcji kupna-sprzedaży? obowiązkowa lektura dla zawodowca trudniącego się sprzedażą, który pragnie rozwinąć swoją karierę zawodową i zapewnić sobie dostatnią przyszłośćTo nie elokwencja i wigor, nie miły uśmiech i wzbudzanie w potencjalnych nabywcach sympatii decydują o powodzeniu handlowca. Jeśli sprzedawca nie potrafi zamykać transakcji, nie osiągnie w handlu wiele. Sztuka finalizowania transakcji wyrabia umiejętności, które niemal każdy może wykorzystać do przeobrażania swojej pracy.

Informacje dodatkowe o Sztuka finalizowania transakcji:

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788374954099
Liczba stron: 152

więcej

Kup książkę Sztuka finalizowania transakcji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sztuka finalizowania transakcji - opinie o książce

Inne książki autora
Brian Tracy i Tajemnice efektywnego przywództwa
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Brian Tracy i Tajemnice efektywnego przywództwa

"Jeśli nie ustalasz celów dla siebie, jesteś skazany na pracę przy osiąganiu celów kogoś innego" Najlepsze strony zarządzania ludźmi Los dał Ci...

Strategia biznesowa
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Strategia biznesowa

Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy