Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów „wirtualnych” autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty. Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka – odwołując się do założeń J. Dewey – buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Informacje dodatkowe o Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: 2010-06-17
Kategoria: Pedagogika
ISBN:
978-83-7587-260-6
Liczba stron: 194
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,