System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Ocena: 0 (0 głosów)
W książce autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu oraz przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM.

Informacje dodatkowe o System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1602-5
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie - opinie o książce

Inne książki autora
Komputerowe wspomoganie biznesu
Adam Nowicki0
Okładka ksiązki - Komputerowe wspomoganie biznesu

Współczesny rynek stawia menedżerom duże wyzwania. Muszą oni bowiem posiadać bogatą wiedzę zarówno z zarządzania i ekonomii, jak również o zastosowaniach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy