System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Ocena: 0 (0 głosów)
W książce autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu oraz przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM.

Informacje dodatkowe o System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1602-5
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie - opinie o książce

Inne książki autora
Komputerowe wspomoganie biznesu
Adam Nowicki0
Okładka ksiązki - Komputerowe wspomoganie biznesu

Współczesny rynek stawia menedżerom duże wyzwania. Muszą oni bowiem posiadać bogatą wiedzę zarówno z zarządzania i ekonomii, jak również o zastosowaniach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy