Swish Max3 Animacje flash - jakie to proste!

Ocena: 0 (0 głosów)

Program SWiSH daje ogromne możliwości tworzenia animacji flash, a przy tym jest tani i niezwykle łatwy w użyciu. Animacje utworzone w tym programie zachwycają nawet profesjonalistów. Program ma bogatą kolekcję gotowych efektów, niewymagających napisania choćby jednej linijki kodu. Stworzenie nawet złożonej animacji wymaga niewielkiego nakładu pracy i bardzo krótkiego czasu. W SWiSH Max3 pojawia się znacznie więcej elementów do łatwego i prostego tworzenia animacji flash. Wersja ta zachowuje przy tym pełną funkcjonalność, umożliwiającą całkowitą kontrolę animacji przez osoby zaawansowane w tworzeniu dynamicznych stron WWW.

Informacje dodatkowe o Swish Max3 Animacje flash - jakie to proste!:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 9788301163556
Liczba stron: 354

więcej

Kup książkę Swish Max3 Animacje flash - jakie to proste!

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Swish2. Animacje Flash w łatwy sposób
Zimek Roland0
Okładka ksiązki - Swish2. Animacje Flash w łatwy sposób

Osoby, które chcą wzbogacić szybko i profesjonalnie swoją stronę internetową o efektowną animację, powinny kupić tę książkę. Opisany w niej program SWiSH...

SWiSHmax! Animacje Flash + CD
Zimek Roland0
Okładka ksiązki - SWiSHmax! Animacje Flash + CD

W ostatnich latach powstało wiele programów umożliwiających tworzenie animacji w technice flash. Niestety te, które dają pełną kontrolę nad tworzoną animacją...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy