Nieodłącznym elementem pracy w zespole są konflikty i nieporozumienia. Utrudniają one współpracę, prowadzą do takich niechcianych zjawisk, jak mobbing czy wypalenie zawodowe, sprawiają, że przestajemy odnosić sukcesy. Skąd się one biorą? Autorki książki dowodzą, że porozumiewamy się różnymi stylami, co powoduje, iż się nie rozumiemy. Każdy ma swój sposób wypowiadania się, dowodzenia swoich racji, prezentowania poglądów. Jeśli rozmawiamy, nie rozumiejąc swoich stylów porozumiewania się i kryjących się za nimi postaw życiowych, przekreślamy szanse na porozumienie i ustalenie konsensusu. Książka pokazuje, jak uniknąć pułapek komunikacyjnych i odnieść sukces, trafnie oceniając styl porozumiewania się rozmówcy współpracownika, klienta czy członka rodziny.
Informacje dodatkowe o Style porozumiewania się w pracy:
Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Psychologia
ISBN:
978-83-60083-79-6
Liczba stron: 172
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,