STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE

Ocena: 0 (0 głosów)
Biorąc pod uwagę rodzaj poruszanej problematyki, praca ma charakter strategiczno-rozwojowy . Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych, w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w bankach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przepro

Informacje dodatkowe o STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-85776-67-2
Liczba stron: 221

więcej

Kup książkę STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3
Janina Harasim0
Okładka ksiązki - Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3

Książka Janiny Harasim to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowości detalicznej okażą sie przydatne dla...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy