Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Informacje dodatkowe o Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa:
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
9788301140854
Liczba stron: 508
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,