STRATEGIA

Ocena: 0 (0 głosów)
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie ? na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi ? od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:- wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm,- dobierać odpowiednich ludzi,- dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,- realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.Konsultant przedmiotu: David J. CollisOd osiemnastu lat profesor David J. Collis wykłada w Harvard Business School. Jest również przewodniczącym programów edukacyjnych dla kadry menedżerskiej. Wcześniej był profesorem w Yale University School of Management i Columbia Business School.

Informacje dodatkowe o STRATEGIA:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788388970481
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę STRATEGIA

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

STRATEGIA - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Ostatnie zadanie
Grzegorz Kozera ;
Ostatnie zadanie
Silesius
Henryk Waniek ;
Silesius
Ocaleni z Drohobycza
Katarzyna Skopiec
Ocaleni z Drohobycza
Biały mróz
Zdzich Wojtaś
 Biały mróz
Czy Nika znika?
Anna Bichalska ;
Czy Nika znika?
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy