Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie ? na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi ? od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:- wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm,- dobierać odpowiednich ludzi,- dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,- realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.Konsultant przedmiotu: David J. CollisOd osiemnastu lat profesor David J. Collis wykłada w Harvard Business School. Jest również przewodniczącym programów edukacyjnych dla kadry menedżerskiej. Wcześniej był profesorem w Yale University School of Management i Columbia Business School.
Informacje dodatkowe o STRATEGIA:
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788388970481
Liczba stron: 240
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,