STRATEGIA

Ocena: 0 (0 głosów)
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie ? na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi ? od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:- wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm,- dobierać odpowiednich ludzi,- dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,- realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.Konsultant przedmiotu: David J. CollisOd osiemnastu lat profesor David J. Collis wykłada w Harvard Business School. Jest również przewodniczącym programów edukacyjnych dla kadry menedżerskiej. Wcześniej był profesorem w Yale University School of Management i Columbia Business School.

Informacje dodatkowe o STRATEGIA:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788388970481
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę STRATEGIA

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

STRATEGIA - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy