Strategia produktu

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka :*przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści a nie produkty*ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych*omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie produktu przez konsumenta*przedstawia poszczególne fazy cyklu życia produktu*omawia strategie wprowadzenia nowego produktu na rynek*pokazuje rozwiązania organizacyjne zarzadzania produktem w firmie.

Informacje dodatkowe o Strategia produktu:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1345-X
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Strategia produktu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia produktu - opinie o książce

Inne książki autora
Analiza rynku
Mruk Henryk0
Okładka ksiązki - Analiza rynku

Klasyczny podręcznik, w którym Autorzy przedstawiają metody analizy zjawisk rynkowych w nawiązaniu do orientacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz podają...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy