Dyskusje nad wadami i zaletami przeróżnych metodologii tworzenia oprogramowania, mające na celu wyłonienie najlepszej z nich, zwykle do niczego nie prowadzą. Zwolennicy poszczególnych metodologii, takich jak Rational Unified Process, programowanie ekstremalne i inne, starają się udowodnić, że to ich stanowisko jest poprawnym sposobem realizacji projektów informatycznych. Tymczasem nie istnieje "jedyne słuszne" i uniwersalne podejście, które sprawdza się we wszystkich okolicznościach. Wybór właściwej metodologii w ogromnej mierze zależy od typu projektu i wielkości zespołu pracującego nad nim. Należy kierować się nastawieniem czysto pragmatycznym, czyli wybrać taką metodologię, która będzie najbardziej korzystna dla określonego projektu. Niewłaściwy wybór może skończyć się porażką.
Książka "Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych" to zbiór wskazówek przedstawiających narzędzia i techniki, dzięki którym każdy projekt programistyczny zakończy się sukcesem. Czytając ją, nauczysz się korzystać z nowoczesnych instrumentów wykorzystywanych do projektowania oprogramowania, kontroli wersji kodu źródłowego i śledzenia procesu usuwania błędów. Dowiesz się, w jaki sposób zorganizować pracę zespołu projektowego i wdrażać metodologię wytwarzania oprogramowania. Porady, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci rozwiązać problemy pojawiające się podczas realizacji projektów programistycznych. Poznasz nowoczesne metody oraz dowiesz się, kiedy i jak z nich korzystać.
Planowanie infrastruktury Dobór narzędzi projektowych Automatyzacja zadań Tworzenie listy zadań Rola kierownika technicznego Metodologia pocisku smugowego Rozwiązywanie problemówWskazówki zawarte w tej książce sprawią, że każdy prowadzony przez Ciebie projekt zakończy się w terminie i zmieści w wyznaczonym budżecie.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-01-04
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 256
Chcę przeczytać,