Sponsoring seksualny od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska

Ocena: 0 (0 głosów)

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.

Informacje dodatkowe o Sponsoring seksualny od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska:

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: 2021-07-15
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 9788380959781
Liczba stron: 266

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Sponsoring seksualny od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sponsoring seksualny od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska - opinie o książce

Reklamy