W pionierskich czasach animacji 3D, słowo "komputer" wywoływało zimne dreszcze wśród animatorów stosujących tradycyjne techniki. Podejrzewali oni, że komputer zawładnie całkowicie procesem kreacji. Tak też się stało. Z biegiem czasu znikały powoli rzędy stołów kreślarskich a pojawiały się coraz częściej skomputeryzowane stanowiska. Komputer został zaakceptowany zwłaszcza w dwóch, głównych zastosowaniach. Pierwsze z nich, tzw. pencil test (surowy szkic animacji -- używany do podglądania dynamiki ruchu) a drugi, to animacja kamery w filmach rysunkowych.
Książka "Softimage XSI" napisana została dla ułatwienia Czytelnikowi wejścia w świat grafiki komputerowej. Jest skierowana raczej do początkujących użytkowników, lecz również bardziej zaawansowani graficy mogą też znaleźć coś dla siebie. Informacje zawarte w książce stanowią solidną podstawę do rozpoczęcia przygody w świecie grafiki 3D.
Książka opisuje podstawy pracy z pakietem "Softimage XSI" oraz proces tworzenia kompletnej sceny 3D.
Informacje dodatkowe o Softimage XSI. Podstawy :
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-03-11
Kategoria: Poradniki
ISBN:
8371977220
Liczba stron: 166
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,