Smerfy i świat emocji. Smerf, który lubił tylko deser

Ocena: 0 (0 głosów)

Trzeci tom opowieści o Smerfach, która ma pomagać najmłodszym czytelnikom w przezwyciężaniu wszelkiego rodzaju lęków i problemów. Każdy album jest uzupełniony zrozumiale napisanymi wskazówkami dla dzieci i ich rodziców, jak radzić sobie z kłopotami emocjonalnymi. Nadeszła pora obiadu, ale Łasuch, który przecież zawsze pierwszy przybiega na posiłek, tym razem nie jest głodny! Okazuje się, że ma pełny brzuch, bo potajemnie zjadł deser przeznaczony dla wszystkich Smerfów. Jako karę Papa Smerf nakazuje mu przygotować nowy deser - i to dla całej wioski... Przed Łasuchem trudne zadanie, które okaże się wręcz niebezpieczne, ponieważ w sprawę wmiesza się straszny czarownik Gargamel! Dzięki temu komiksowi nauczysz się, jak zdrowo jeść! Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992) używający pseudonimu Peyo. Seria dla najmłodszych jest współtworzona przez jego syna Thierry'ego.

Informacje dodatkowe o Smerfy i świat emocji. Smerf, który lubił tylko deser:

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2021-06-02
Kategoria: Komiksy
ISBN: 9788328159549
Liczba stron: 40
Tytuł oryginału: Grandir avec les Schtroumpfs, Tome 3: Le Schtroumpf qui n'aimait que les desserts

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Smerfy i świat emocji. Smerf, który lubił tylko deser

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Smerfy i świat emocji. Smerf, który lubił tylko deser - opinie o książce

Inne książki autora
Matematyczne zabawy dla 6-latka
0
Okładka ksiązki - Matematyczne zabawy dla 6-latka

,,Matematyczne zabawy" to seria książeczek przeznaczonych dla najmłodszych, która stanowi wspaniałe przygotowanie do szkolnej przygody. Każdy z zeszytów...

Kociołek opowieści. Poczytaj ze mną
0
Okładka ksiązki - Kociołek opowieści. Poczytaj ze mną

Zbiór opowieści dla dzieci, w którego powstanie zaangażowali się czołowi polscy pisarze i ilustratorzy. Książka ma duże litery, dobrze się sprawdzi jako...

Reklamy