Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski

Ocena: 0 (0 głosów)
Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach

Informacje dodatkowe o Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7483-488-9
Liczba stron: 426

więcej

Kup książkę Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski - opinie o książce

Inne książki autora
Słownik rachunkowości, audytu i podatków
Roman Kozierkiewicz0
Okładka ksiązki - Słownik rachunkowości, audytu i podatków

Drugie, zmienione i uzupełnione wydanie zawiera ponad 22 000 haseł. Wybrane terminy są używane w prowadzeniu działalności gospodarczej zarówno przez podmioty...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Tropem miłości
Izabela M. Krasińska
Tropem miłości
Oszpicyn
Krzysztof A. Zajas ;
Oszpicyn
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy