Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski

Ocena: 0 (0 głosów)
Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach

Informacje dodatkowe o Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7483-488-9
Liczba stron: 426

więcej

Kup książkę Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski - opinie o książce

Inne książki autora
Słownik rachunkowości, audytu i podatków
Roman Kozierkiewicz0
Okładka ksiązki - Słownik rachunkowości, audytu i podatków

Drugie, zmienione i uzupełnione wydanie zawiera ponad 22 000 haseł. Wybrane terminy są używane w prowadzeniu działalności gospodarczej zarówno przez podmioty...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy