Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski

Ocena: 0 (0 głosów)
Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach

Informacje dodatkowe o Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7483-488-9
Liczba stron: 426

więcej

Kup książkę Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik terminologii marketingowej. Angielsko - polski, polsko - angielski - opinie o książce

Inne książki autora
Słownik rachunkowości, audytu i podatków
Roman Kozierkiewicz0
Okładka ksiązki - Słownik rachunkowości, audytu i podatków

Drugie, zmienione i uzupełnione wydanie zawiera ponad 22 000 haseł. Wybrane terminy są używane w prowadzeniu działalności gospodarczej zarówno przez podmioty...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Alfabet polifoniczny
Tomasz Jastrun
Alfabet polifoniczny
Cienie dawnych grzechów
Mieczysław Gorzka ; Michał Śmielak
Cienie dawnych grzechów
Megamonstrum
David Walliams
Megamonstrum
Nasze światy
Claudia Moonever
Nasze światy
Gra o serce
Katarzyna Białkowska
Gra o serce
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy