Słownik przysłów i powiedzeń francusko-polski, polsko-francuski

Ocena: 0 (0 głosów)
Niniejszy słownik jest zbiorem najbardziej popularnych przysłów polskich i francuskich, zarówno o prowieniencji ludowej, jak i literackiej. Niektóre brzmią archaicznie w obu językach, ale w takiej postaci przetrwały do dziś. Znajdują się tu również najbardziej znane wyrażenia przysłowiowe i wyrażenia.

Informacje dodatkowe o Słownik przysłów i powiedzeń francusko-polski, polsko-francuski:

Wydawnictwo: Wiedza Powszechna
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura piękna
ISBN: 83-214-1310-2
Liczba stron: 350

więcej

Kup książkę Słownik przysłów i powiedzeń francusko-polski, polsko-francuski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik przysłów i powiedzeń francusko-polski, polsko-francuski - opinie o książce

Inne książki autora
Idiomy francuskie w ćwiczeniach
Krystyna Stawińska0
Okładka ksiązki - Idiomy francuskie w ćwiczeniach

Wybór barwnych idiomów języka francuskiego autorstwa absolwentki filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego, przeznaczony dla osób, które opanowały...

Słownik idiomów francuskich z ćwiczeniami
Krystyna Stawińska0
Okładka ksiązki - Słownik idiomów francuskich z ćwiczeniami

Publikacja zawiera około 2000 idiomów stosowanych we współczesnym języku francuskim, wyselekcjonowanych z prasy codziennej, tygodników...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy