Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.

Informacje dodatkowe o Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang:

Wydawnictwo: Kanion
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 83-87808-04-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang - opinie o książce

Myślę że to wartościowa pozycja warta zainteresowania
Link do opinii
Inne książki autora
Słownik specjalistyczny elektronika ang - pol
Piotr Ratajczak0
Okładka ksiązki - Słownik specjalistyczny elektronika ang - pol

Słownik jest pożytecznym przewodnikiem po angielskiej terminologii z zakresu szeroko pojmowanej elektroniki. Zawiera 16 000 najbardziej aktualnych haseł...

Leksykon nowego słownictwa angielskiego
Piotr Ratajczak0
Okładka ksiązki - Leksykon nowego słownictwa angielskiego

Głównym założeniem Leksykonu jest wypełnienie luki w zakresie opracowania leksykalnego wszystkich, także tych największych, słowników angielsko-polskich...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy