Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.

Informacje dodatkowe o Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang:

Wydawnictwo: Kanion
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 83-87808-04-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang - opinie o książce

Myślę że to wartościowa pozycja warta zainteresowania
Link do opinii
Inne książki autora
Leksykon nowego słownictwa angielskiego
Piotr Ratajczak0
Okładka ksiązki - Leksykon nowego słownictwa angielskiego

Głównym założeniem Leksykonu jest wypełnienie luki w zakresie opracowania leksykalnego wszystkich, także tych największych, słowników angielsko-polskich...

Słownik specjalistyczny elektronika ang - pol
Piotr Ratajczak0
Okładka ksiązki - Słownik specjalistyczny elektronika ang - pol

Słownik jest pożytecznym przewodnikiem po angielskiej terminologii z zakresu szeroko pojmowanej elektroniki. Zawiera 16 000 najbardziej aktualnych haseł...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy