Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty!
Dzięki poradnikowi:
- poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy
- dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail
- poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać naczęstszych błędów
- znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę
- zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B
Informacje o autorze:
Artur Maciorowski - konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściwiel firmy doradczo-szkoleniowej eCode i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.
Wydawnictwo: Edgard
Data wydania: 2014-09-03
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 152
Chcę przeczytać,