Six Sigma for Transactional Services

Ocena: 0 (0 głosów)
Many of the Six Sigma methods successfully used in manufacturing are now being utilised in the transactional and service sectorsHowever, business-specific issues such as customer billing, order processing, and call center management require a modified set of problem-solving and analytical tools. This resource addresses those differences and provides a roadmap for implementing "customer-centric" Six Sigma. Project Definition and Scoping, Process Mapping, C&E Matrix, FMEA and Control Plans|Methods for gathering enough data to document and measure success|Assist Black Belts and their teams to get the most out of the analytical DMAIC tools|Data mining sufficiently to get the most out of the data

Informacje dodatkowe o Six Sigma for Transactional Services:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-07-144330-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Six Sigma for Transactional Services

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Six Sigma for Transactional Services - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy