Six Sigma for Transactional Services

Ocena: 0 (0 głosów)
Many of the Six Sigma methods successfully used in manufacturing are now being utilised in the transactional and service sectorsHowever, business-specific issues such as customer billing, order processing, and call center management require a modified set of problem-solving and analytical tools. This resource addresses those differences and provides a roadmap for implementing "customer-centric" Six Sigma. Project Definition and Scoping, Process Mapping, C&E Matrix, FMEA and Control Plans|Methods for gathering enough data to document and measure success|Assist Black Belts and their teams to get the most out of the analytical DMAIC tools|Data mining sufficiently to get the most out of the data

Informacje dodatkowe o Six Sigma for Transactional Services:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-07-144330-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Six Sigma for Transactional Services

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Six Sigma for Transactional Services - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy