Jeżeli chcesz przystąpić do pracy od razu i nie masz zamiaru czytać całości, wystarczy, że przejrzysz fragmenty z poradami ekspertów. Jeśli dysponujesz wolnym czasem, możesz zapoznać się ze szczegółowym omówieniem takich tematów jak: planowanie, projektowanie, budowanie i utrzymywanie serwisu internetowego.
Listy zadańW książce znajduje się dwadzieścia list zadań do wykonania, dzięki którym przeprowadzenie najważniejszych dla witryny operacji staje się znacznie łatwiejsze. Wśród opisywanych czynności można znaleźć zwiększanie ruchu sieciowego, przyśpieszanie działania witryny, przygotowywanie planu projektu, zapewnianie zgodności rozwiązania z różnymi standardami.
Dodatkowe informacjeDzięki dwudziestu pięciu dodatkowym wskazówkom praktycznym możesz się zapoznać z codzienną pracą takich serwisów jak MSN.com czy BabyCenter.com. Zawarte w tych wskazówkach informacje dotyczą kluczowych dla serwisu zagadnień, np. dobieranie nazw poszczególnych sekcji czy efektywne rozsyłanie e-maili.
Rady znanych ekspertówPonad pięćdziesięciu ekspertów -- zarówno twórcy reklamy sieciowej, jak i założyciel serwisu BlackPlanet -- dzieli się na łamach książki informacjami na różne tematy -- od sposobów zarabiania pieniędzy do zasad współpracy z programistami.
Pozbawione żargonu opisyWszystkie poruszane zagadnienia, od wykupywania domeny po przygotowanie rysunków, są opisane w sposób zrozumiały, w formie instrukcji, które możesz wykonać krok po kroku.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2004-04-05
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 384
Chcę przeczytać,