Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.
Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.
Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis Kluczowe zagadnienia prawne Kontrola kolejnych faz realizacji projektu Planowanie działań na przyszłośćZobacz wywiad z autorem Grzegorzem Krzemieniem >>
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2009-09-10
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 168
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie...
Chcę przeczytać,