Ewolucja i transformacja. Od organizacyjnej małpy do homo administro Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się i czekaj na sukces Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania -- to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców -- pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany. Książka "Sedno zmian…" jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany -- podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji. Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany -- lęku, oporu, niezadowolenia Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji Nic nie jest bardziej pewne i stałe niż zmiana.
Informacje dodatkowe o Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-246-0553-8
Liczba stron: 248
Sprawdzam ceny dla ciebie ...