Samo Sedno - Inteligencja emocjonalna. Jak panować nad uczuciami

Ocena: 0 (0 głosów)

Czy zastanawiałeś się, dlaczego ludzie z wysokim poziomem wiedzy nie zawsze robią karierę? Czy wiesz, że sukces w życiu osobistym i zawodowym tylko w niewielkim stopniu zależy od posiadanych informacji i wykształcenia? Wiedza naukowa nie czyni cię mądrym i szczęśliwym. Inteligencja emocjonalna - tak.

Inteligencja emocjonalna, czyli zdolność rozpoznawania i rozumienia emocji własnych i innych ludzi, wpływa na nasze myślenie, zachowanie, działanie, liczbę oraz jakość kontaktów międzyludzkich. Dojrzałość emocjonalna ułatwia osiągnięcie wyznaczonych celów, realizację marzeń i odnalezienie zadowolenia z życia.

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jako kontrolować dobre i złe emocje, określisz swój potencjał emocjonalny i nauczysz się stosować go w budowaniu relacji z partnerem, współpracownikami czy w kontaktach z dzieckiem. Liczne ciekawostki i przykłady z życia pokażą ci, jak praktycznie wykorzystać i rozwinąć swoją inteligencję emocjonalną.

Dlaczego książka trafia w SAMO SEDNO?

- wyjaśnia, czym jest inteligencja emocjonalna

- pozwala za pomocą testu zdiagnozować swój poziom inteligencji emocjonalnej

- umożliwia rozpoznanie i rozwój kompetencji emocjonalnych

- wskazuje sposoby na budowanie satysfakcjonujących relacji z innymi

- uczy, jak zarządzać emocjami i radzić sobie z nimi

Justyna Tomczyk - doktor socjologii, specjalistka w zakresie komunikacji społecznej, wykładowczyni akademicka. Autorka wielu publikacji o tematyce socjologicznej.

Informacje dodatkowe o Samo Sedno - Inteligencja emocjonalna. Jak panować nad uczuciami :

Wydawnictwo: Edgard
Data wydania: 2014-10-13
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788377884171
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Samo Sedno - Inteligencja emocjonalna. Jak panować nad uczuciami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Samo Sedno - Inteligencja emocjonalna. Jak panować nad uczuciami - opinie o książce

Reklamy