Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Ocena: 0 (0 głosów)

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa. Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami. Sposoby na filtrowanie informacji. Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.

Informacje dodatkowe o Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-07-09
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324613908
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy