Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Ocena: 0 (0 głosów)

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa. Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami. Sposoby na filtrowanie informacji. Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.

Informacje dodatkowe o Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-07-09
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324613908
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy