Public Sector Value Model

Ocena: 0 (0 głosów)
A new approach to understanding and improving performance and public value This book presents the Public Service Value Model–an innovative, rigorous approach to defining public outcomes and quantifying results–to help readers understand and improve public service delivery. Filled with in-depth insight and expert advice, this guide will arm public service managers–whether in government, nonprofit, or even for-profit organizations–with a practical framework that can be used to define outcomes and manage trade-offs in public service delivery. Martin Cole (Hartford, CT) is Group Chief Executive of Accenture’s Government Operating Group. Greg Parston (London, UK) is Executive Director of the Accenture Institute for Public Service Value.

Informacje dodatkowe o Public Sector Value Model:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-471-95945-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Public Sector Value Model

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Public Sector Value Model - opinie o książce

Inne książki autora
Group Dynamics in Occupational Therapy
M. Cole0
Okładka ksiązki - Group Dynamics in Occupational Therapy

A core text for over 12 years, this revised third edition of Group Dynamics in Occupational Therapy provides an updated perspective on the design and use...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy