Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem".
Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowanie wartość naukową, odwołuje się cały czas do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumenckich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.
(Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison)
Dariusz Doliński, wybitny psycholog społeczny, znakomicie pokazuje szeroką perspektywę reklamy, wkomponowaną w otoczenie społeczne człowieka. Na dwie rzeczy chciałbym zwrócić uwagę. Po pierwsze, zręczność, z jaką autor prezentuje problematykę reklamy w różnych aspektach zachowania się człowieka, wskazuje na jego olbrzymią wiedzę oraz wyrobiony dystans do różnych koncepcji badań psychologicznych, Po drugie, autor w wyjątkowo jasny sposób przedstawia niejednokrotnie bardzo specjalistyczną treść, co należałoby nazwać już sztuką prezentacji.
(Z recenzji wydawniczej prof. Andrzeja Falkowskiego)
Wydawnictwo: GWP
Data wydania: 2005 (data przybliżona)
Kategoria: Psychologia
ISBN:
Liczba stron: 256
Język oryginału: polski