Psychologiczne mechanizmy reklamy

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". 

Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowanie wartość naukową, odwołuje się cały czas do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumenckich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków. 

(Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison) 

Dariusz Doliński, wybitny psycholog społeczny, znakomicie pokazuje szeroką perspektywę reklamy, wkomponowaną w otoczenie społeczne człowieka. Na dwie rzeczy chciałbym zwrócić uwagę. Po pierwsze, zręczność, z jaką autor prezentuje problematykę reklamy w różnych aspektach zachowania się człowieka, wskazuje na jego olbrzymią wiedzę oraz wyrobiony dystans do różnych koncepcji badań psychologicznych, Po drugie, autor w wyjątkowo jasny sposób przedstawia niejednokrotnie bardzo specjalistyczną treść, co należałoby nazwać już sztuką prezentacji. 

(Z recenzji wydawniczej prof. Andrzeja Falkowskiego) 

Informacje dodatkowe o Psychologiczne mechanizmy reklamy:

Wydawnictwo: GWP
Data wydania: 2005 (data przybliżona)
Kategoria: Psychologia
ISBN: 83-89120-66-6
Liczba stron: 256
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Psychologiczne mechanizmy reklamy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy