Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingow

Informacje dodatkowe o Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-60186-55-8
Liczba stron: 411

więcej

Kup książkę Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - opinie o książce

Inne książki autora
Psychologia organizacji
Anna Jachnis0
Okładka ksiązki - Psychologia organizacji

W 18 lat po uwolnieniu się Polski od komunizmu nie ma już wątpliwości ani ograniczeń we włączaniu człowieka-pracownika w proces nowoczesnego zarządzania...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy