reklama

Przykro mi

Ocena: 0 (0 głosów)

Przepraszanie jest straszliwie trudne. Nie tylko dla ziemniaczków!

Ziemniaczkowi jest przykro. Bardzo przykro. Wręcz najprzykrzej. Nie chciał powiedzieć tych wszystkich podłości i urazić Flaminga. Ale przepraszanie to najtrudniejsza rzecz na świecie. Ziemniaczek wolałby nawet uciec na biegun do pingwinów, by tego uniknąć. Czy zdoła się przemóc, by znów przyjaźnić się z Flamingiem?

Inspirująca seria o emocjach i radzeniu sobie z nimi dla wszystkich dzieci w wieku 3-8 lat, która rozśmieszy do łez. Jej niezwykłymi bohaterami są najlepsi przyjaciele: dziewczynka, Flaming i Ziemniaczek. Jeśli uważacie, że o przepraszaniu wiecie już wszystko, sięgnijcie po tę książkę.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Informacje dodatkowe o Przykro mi:

Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2022-10-26
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788310137555
Liczba stron: 40
Tytuł oryginału: Im sorry

więcej

Kup książkę Przykro mi

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Nudzę się
Michael Ian Black0
Okładka ksiązki - Nudzę się

Nie ma nic nudnego w byciu dzieckiem... ale spróbuj to wytłumaczyć ziemniakowi! Straszliwie nudząca się dziewczynka trafia na Ziemniaczka, który upiera...

Smutno mi
Michael Ian Black0
Okładka ksiązki - Smutno mi

Każdy czasem się smuci. Nawet flamingi. Wzdech. Gdy Flaming wyznaje, że mu smutno, dziewczynka i Ziemniaczek próbują go pocieszyć. Nic jednak nie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy