Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza), jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego, kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób), jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie, jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail, jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy), jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-03-08
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 192
Przeczytane:2017-01-23, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki (2017),