Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka

Ocena: 0 (0 głosów)
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: * optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, * właściwie stosować reklamę w Internecie, * zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, * kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniając

Informacje dodatkowe o Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7426-469-3
Liczba stron: 186

więcej

Kup książkę Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklamy