Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii. "Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym.Badania klientówKorzyści z promocji sprzedaży Metody wykorzystania promocjiNieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnychWspółpraca z firmami usługowymiWdrażanie kampanii promocyjnychRegulacje prawne dotyczące promocji sprzedażyBadania marketingoweTechniki promocji sprzedażyRóżne rodzaje promocji
Informacje dodatkowe o Promocja sprzedaży:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-652-7
Liczba stron: 272
Sprawdzam ceny dla ciebie ...