Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

Ocena: 0 (0 głosów)
Umiejętnie zarządzaj informacjami!

Czym są hurtownie danych?
Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

Zarządzanie relacjami z klientem
Wartość marki
Zarządzanie kampaniami
Marketing personalizowany
Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
Baza danych hurtowni — opis encji
Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
Wybór modelu koncepcyjnego
Modelowanie metodą kropki
Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
Implementacja fizyczna
Zarządzanie kopiami zapasowymi
Aplikacje CRM
Zarządzanie projektem
Oprogramowanie
Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!

Informacje dodatkowe o Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2011-08-22
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-246-3225-1
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy