Umiejętnie zarządzaj informacjami!
Czym są hurtownie danych?
Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
Zarządzanie relacjami z klientem
Wartość marki
Zarządzanie kampaniami
Marketing personalizowany
Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
Baza danych hurtowni — opis encji
Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
Wybór modelu koncepcyjnego
Modelowanie metodą kropki
Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
Implementacja fizyczna
Zarządzanie kopiami zapasowymi
Aplikacje CRM
Zarządzanie projektem
Oprogramowanie
Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
Informacje dodatkowe o Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2011-08-22
Kategoria: Poradniki
ISBN:
978-83-246-3225-1
Liczba stron: 296
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,