Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Informacje dodatkowe o Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego:

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2016-03-18
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-8083-058-5
Liczba stron: 82

więcej

Kup książkę Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - opinie o książce

Reklamy