Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Ocena: 0 (0 głosów)

Reguły perswazji są po to, by je... wykorzystywać

Jasne formułowanie celu procesu przekonywania Ciągła obserwacja, słuchanie i reagowanie na słowa rozmówcy Atrakcyjny i zrozumiały sposób przekazywania tekstu perswazyjnego Bieżąca analiza skuteczności Twojego postępowania Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym, jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem
John D. Rockefeller

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony: Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą. Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe. Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji. Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

A teraz otwórz tę książkę i wkrocz do fascynującego świata perswazji!

Informacje dodatkowe o Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2009-03-18
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8324621571
Liczba stron: 184

więcej

Kup książkę Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji - opinie o książce

Inne książki autora
Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz
Jarosław Kordziński0
Okładka ksiązki - Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz

Aby motywować innych, sami musimy mieć motywację. Richard Denny Co motywuje ludzi? Jaki jest Twój sposób zarządzania? Czy potrafisz skutecznie się...

Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych
Jarosław Kordziński0
Okładka ksiązki - Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych

Nauka mówienia dla dorosłych Pokonanie stresu, zrozumienie emocji, przepędzenie nudy Główne zasady wystąpień publicznych Wpływ na odbiorców Twoich słów Denerwujesz...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy