Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
Metody działania w sytuacji, gdy: masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-10-21
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 184
Twój osobisty regulamin pracy Przede wszystkim poznaj wartość swoich pracowników Następnie nagradzaj nawet drobne sukcesy I wreszcie, uważaj z przesadną...
Chcę przeczytać,