Książka stanowi kompletny przewodnik po wszystkich funkcjach nowej, czwartej wersji programu Poser. Po zapoznaniu się z kolejnymi rozdziałami tej pozycji, Czytelnik będzie potrafił wykorzystać w pełni niesamowite możliwości drzemiące w programie. Co trzeba zrobić, by postać na ekranie rozmawiała, śmiała się lub wykonywała płynne, pełne dynamiki ruchy skaczącego wzwyż atlety? Jak sprawić, by pies zaszczekał, delfin wykonał zapierającą dech akrobację, a koń zaczął zmieniać umaszczenie niczym kameleon? W jaki sposób korzystać z Posera w połączeniu z innymi, uznanymi za standardy aplikacjami 3D w procesie konstruowania kompletnych, trójwymiarowych scen i animacji? Możliwości jest wiele, jednak program Poser 4 i niniejsza książka to wszystko, czego potrzebujesz, by zostać mistrzowskim animatorem postaci.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-05-10
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 552
Jeden z najsłynniejszych programów do tworzenia fantastycznych - nierealnych i realnych światów - nie będzie już stanowił dla ciebie żadnej tajemnicy...
Chcę przeczytać,