Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald`s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Wydawnictwo: Bellona
Data wydania: 2006 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 300
Język oryginału: angielski
WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W DOMU NAJLEPIEJ. CZY ABY NA PEWNO? Profesor Andrew Martin nie czuje się do końca sobą, odkąd w deszczową piątkową noc przydarzył...
Przeczytane:2011-10-19, Przeczytałam,