Porażka nie wchodzi w grę. Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później

Ocena: 0 (0 głosów)
Za jedno z najważniejszych osiągnięć ludzkości XX wieku może uchodzić lądowanie człowieka na Księżycu. Gene Kranz, niemal od pierwszych miesięcy istnienia NASA, przez wiele lat pełnił newralgiczne role w wydziale kontroli lotu, zajmującym się nadzorowaniem operacji prowadzonych w kosmosie, będąc naocznym świadkiem lub osobiście biorąc udział w działaniach zespołu ludzi, dzięki któremu marzenie o podboju kosmosu mogło stać się rzeczywistością. W swej książce snuje barwną opowieść o tych czasach, kreśląc historyczne i społeczne tło zdarzeń, ze szczegółami odmalowując scenę i aktorów kosmicznego spektaklu, przywołując sylwetki powszechnie znanych astronautów oraz cichych bohaterów programu kosmicznego. Opowieść Kranza czyta się z zainteresowaniem godnym powieści sensacyjnej, a szczegółowość relacji stwarza fascynującą okazję przyjrzenia się z bliska i zza kulis absolutnie wyjątkowemu przedsięwzięciu, jakim był amerykański program kosmiczny.

Informacje dodatkowe o Porażka nie wchodzi w grę. Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później:

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data wydania: 2010-09-20
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-7648-467-9
Liczba stron: 429

więcej

Kup książkę Porażka nie wchodzi w grę. Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Porażka nie wchodzi w grę. Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy