"Podstawy projektowania stron internetowych" to zupełnie inna książka, przeznaczona dla tych, którzy uświadamiają sobie, że dobra strona WWW to przede wszystkim dobry, właściwie poprowadzony projekt, a kwestie technologiczne mają znaczenie drugorzędne. To książka dla menedżerów, szefów i członków zespołów projektowych, osób odpowiedzialnych za marketing internetowy, wreszcie dla wszystkich, którzy chcą poznać sprawdzone metody tworzenia dobrych, spełniających postawione przed nimi zadania, witryn WWW. U podstaw każdej witryny internetowej, która odniosła sukces, leży dobry projekt, a ostateczną, oceniającą go instancją, są użytkownicy witryny. Dowiedz się, co zrobić, by byli usatysfakcjonowani.
Projekt jest mostem miedzy pomysłem, a jego realizacją. Jeśli chcesz stworzyć atrakcyjną i popularną stronę WWW, nie wystarczą najlepsi programiści i graficy. Musisz jeszcze wiedzieć: Jak sprawić, by użytkownicy obejrzeli witrynę i chcieli na nią wracać? Co zrobić, by witryna generowała zyski, a nie koszty? Co przekazać w formie grafiki, a gdzie lepszy jest tekst? Jak skłonić użytkowników do interakcji i jak tę interakcję wykorzystać? Jakie szanse otwiera przed Tobą e-business?
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2002-10-30
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 328
Chcę przeczytać,