Podstawy marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi.
Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w

Informacje dodatkowe o Podstawy marketingu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7205-223-9
Liczba stron: 180

więcej

Kup książkę Podstawy marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Podstawy marketingu - opinie o książce

Reklamy