Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach? * Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek * Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki * Wprowadź nowy produkt na rynek Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce. * Strategia dzielenia i podbijania rynku * Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją * Produkty uniwersalne * Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż * Zasady przetrwania na rynku * Tworzenie kategorii dla produktów * Wprowadzenie marki na rynek Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.
Informacje dodatkowe o Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-828-7
Liczba stron: 240
Sprawdzam ceny dla ciebie ...