Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Ocena: 0 (0 głosów)
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach? * Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek * Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki * Wprowadź nowy produkt na rynek Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce. * Strategia dzielenia i podbijania rynku * Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją * Produkty uniwersalne * Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż * Zasady przetrwania na rynku * Tworzenie kategorii dla produktów * Wprowadzenie marki na rynek Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.

Informacje dodatkowe o Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-828-7
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy