Percept Decision Action

Ocena: 0 (0 głosów)
The title explains how the brain uses sensory information to develop and decide upon the appropriate action and how the brain determines the appropriate action to optimise the collection of new sensory information.  Key questions answered include: How are percepts built up in the cortex and how are judgments of the percept made? In what way does information flow within and between cortical regions and what is accomplished by successive (and reverberating) stages of processing? How are decisions made about the percept subsequently acted upon, through their conversion to a response according to the learned criterion for action? How does the predicted or expected sensation interact with the actual incoming flow of sensory signals?

Informacje dodatkowe o Percept Decision Action:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Medycyna i zdrowie
ISBN: 978-0-470-01233-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Percept Decision Action

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Percept Decision Action - opinie o książce

Inne książki autora
Purinergic Signalling in Neuron-Glia Interactions
Novartis0
Okładka ksiązki - Purinergic Signalling in Neuron-Glia Interactions

This book brings together contributions from experts in several fields, including glial biologists, neurobiologists and specialists in purinergic receptor...

Sepsis
Novartis0
Okładka ksiązki - Sepsis

Sepsis: New Insights, New Therapies brings together contributions from an international group of experts in diverse fields to consider how the various...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy