Packaging Politics

Ocena: 0 (0 głosów)
This book examines the various ways in which politicians, spin doctors and special advisors, in political parties, in central and local government and in Parliament have become increasingly enthusiatic and effective in using mass media to present and promote themselves and their policies to the public. This thorougly revised, updated, and authoritative study of political communications in Britain draws on interviews with journalists and politicians and recent academic studies, and government reports to show how the use of media to inform, shape and manage public discourse has become a crucial, potentially troublesome component of modern statecraft.

Informacje dodatkowe o Packaging Politics:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-340-76194-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Packaging Politics

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Packaging Politics - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy