Oxford. Dictionary of Allusions

Ocena: 0 (0 głosów)
Wonderfully conceived and extraordinarily useful, this new literary dictionary has been created by a team of freelance lexicographers who have compiled many dictionaries, and their experience shows. The contents have been drawn from a wide-ranging reading program designed to identify the allusions encountered most frequently in literature both modern and canonical. Thus, it covers classical myths and modern culture and ranges from "Ahab" to "Teflon," "Eve" to "Darth Vader." The dictionary is alphabetical but can be searched both by the word used as an allusion and by the theme represented.

Informacje dodatkowe o Oxford. Dictionary of Allusions:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 0-19-860919-1
Liczba stron: 472

więcej

Kup książkę Oxford. Dictionary of Allusions

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Oxford. Dictionary of Allusions - opinie o książce

Inne książki autora
Zdrowe gotowanie dla niemowląt i maluchów
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Zdrowe gotowanie dla niemowląt i maluchów

Książka zawiera przepisy na proste ale przede wszystkim zdrowe i domowe potrawy dla dzieci od 6 miesiąca do 3 roku życia. To nie tylko zwykła książka...

Pedagogika kultury Tom IV
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Pedagogika kultury Tom IV

Spis treści:Od redakcji …7Teksty źródłoweJohann Friedrich Herbart – Estetyczne przedstawienie świata jako główne zajęcie wychowania (przekład...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy