Outsourcing jest metodą doskonalenia sposobu przeprowadzania tych procesów, które nie są dla organizacji bezpośrednim źródłem przychodu, poprzez zlecenie ich specjalistycznej firmie zewnętrznej. Często dotyczy to właśnie zadań z zakresu funkcji personalnej, takich jak opisane w książce: rekrutacja i selekcja, leasing pracowniczy, przemieszczenia pracowników wewnątrz firmy, szkolenia, planowanie następstw oraz obsługa wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, programów pomocy pracownikom i osób oddelegowanych do pracy za granicą. Książka zawiera opis podstawowych strategii outsourcingu, formularze, wzory dokumentów, narzędzia i przykłady ich zastosowania oraz wskazówki pomocne przy podejmowaniu decyzji dotyczących:- obszarów działań, które należy wydzielić ze struktury wewnętrznej organizacji,- wyboru firmy outsourcingowej,- konstruowania planu współpracy,- sposobu negocjowania kontraktu,- polityki przemieszczeń pracowników w związku z outsourcingiem,- sposobu przekazywania pracownikom informacji o procesie restrukturyzacji,- kontrolowania kosztów i jakości usług outsourcingowych,- przeprowadzania procesu realizacji planu outsourcingu,- zasad współpracy z firmą zewnętrzną zapewniających efektywną realizację zadań.Autorka przedstawia perspektywy rozwoju tej formy zarządzania przedsiębiorstwem, opisuje różne formy outsourcingu: całkowity, częściowy, w formie leasingu oraz podziału zadań. Podkreśla jego strategiczne znaczenie i opisuje możliwości, jakie otwiera przed organizacjami.Adresaci: pracownicy działów personalnych, kadra zarządzająca firm, kadra naukowa uczelni ekonomicznych.
Informacje dodatkowe o Outsourcing funkcji personalnej:
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
83-88597-92-2
Liczba stron: 287
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,