Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
Tatry to najbardziej znane, najwyższe, a według wielu także najpiękniejsze polskie góry. W przewodniku znajdziemy szereg informacji krajoznawczych i...
Drobne zbiorki sentencji w pozłacanej oprawie. Niosą w sobie treści, które mogą pomóc w przemianie nastawienia do życia. Poręczny format sprawia, że zmieszczą...
Przeczytane:2014-09-02, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,