Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
Wybór prac z kolekcji Museum Ludwig w Kolonii. Książka jest mieszanką nazwisk światowej sławy fotografów i młodych dobrze zapowiadających się artystów...
Poszukiwany: wykwalifikowany czarodziej Stanowisko: dyrektor regionalny do spraw unieszkodliwiania wszystkiego, co przykre i złe. Cóż jest takiego...
Przeczytane:2014-09-02, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,